تولید روغن صنعتی اصل

يکشنبه 12 تير 1401
16:41
رضا جعفری

اکثر دستگاه ها و قطعات صنعتی دارای چرخ دنده و قطعات چرخان هستند که این قطعات با حرکت در کنار هم یا روی هم اصطکاک ایجاد می کنند و این اصطکاک باعث کند شدن و گرم شدن آنها می شود و گذر زمان باعث از بین رفتن دنده در علاوه بر این، وجود گرد و غبار و پسماندها در محیط می تواند به چرخ دنده ها نیز آسیب برساند، روغن های صنعتی برای رفع این مشکلات ساخته می شوند، در واقع استفاده از روغن دنده برای محافظت از چرخ دنده ها و کاهنده ها در برابر عوامل مختلف عمل می کند و کارایی آن را افزایش می دهد. برای خرید با کیفیت ترین روغن صنعتی از شرکت اویل کارو نماینگی مرکز تولید روغن صنعتی همین الان روی لینک کلیک کنید.


ویژگی های روغن دنده صنعتی


توصیه می شود به ویژگی های روغن دنده صنعتی که قصد خرید آن را دارید توجه ویژه ای داشته باشید که مهمترین این مشخصات عبارتند از:


چرخ دنده ها در تماس با یکدیگر اصطکاک زیادی ایجاد می کنند و این اصطکاک گرمای زیادی ایجاد می کند، این حرارت زیاد روی روغن دنده تاثیر مستقیم دارد و اگر روغن ترکیب شیمیایی پایداری نداشته باشد، ماده شیمیایی آن است. ساختار از بین می رود، زیرا دیگر کارایی لازم را ندارد، بنابراین در هنگام خرید روغن دنده صنعتی باید به دمای کار دستگاه خود توجه کنید و روغنی تهیه کنید که بتواند در دمای دستگاه شما به خوبی کار کند.


عدم اکسیداسیون: برخی از گیربکس های صنعتی حاوی چرخ دنده ها در مجاورت هوا کار نمی کنند و در داخل محفظه خلاء قرار دارند. محدودیت در تولید روغن برای چرخ دنده های صنعتی، روغنی ساخته نشد که با هوا واکنش نشان ندهد، اما با تکنیک ها این امکان تا حد زیادی کاهش می یابد. برای افزایش ماندگاری از روغنی استفاده کنید که کمترین شانس اکسیداسیون را داشته باشد.


قابلیت تحمل فشار بالا: روغن‌های دنده معمولی در فشارهای بالا عملکرد خوبی ندارند، اما روغن دنده صنعتی در فشار بالا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، اگرچه میزان تحمل فشار در روغن‌های دنده صنعتی ساخت شرکت‌های مختلف متفاوت است و قبل از خرید، شما باید فشار را در دستگاه اندازه گیری کرد و روغن دنده مناسب را خریداری کرد.


شرایط نگهداری روغن دنده صنعتی


شرایط نگهداری روغن دنده صنعتی تعیین کننده عمر مفید آن است، قرار دادن روغن در مکان هایی با اختلاف دمای زیاد می تواند به آن آسیب برساند و عمر مفید آن را کاهش دهد، هر چه فاصله زمانی این تغییرات کمتر باشد، روغن کارایی بیشتری خواهد داشت. ، مورد بعدی آلودگی هایی است که می تواند وارد روغن شود، روغن باید استفاده شود تا آلودگی وارد آن نشود، گاهی اوقات موادی مانند آب، گرد و غبار، دود، گازهای مختلف با روغن تماس پیدا می کند که باید به همان اندازه دور باشد. امکان جلوگیری از تماس شما وجود دارد.


لزوم تعویض به موقع روغن دنده صنعتی


روغن های دنده صنعتی بازده زمانی مشخصی دارند و پس از مدتی به دلیل فشارها و آلودگی هایی که به آنها وارد می شود دیگر کارایی اولیه خود را ندارند و بنابراین باید تعویض شوند. نکته مهم در اینجا درک زمان مناسب برای تعویض روغن دنده صنعتی است. که این زمان تعویض در روغن‌های دنده صنعتی متفاوت است و روی بسته‌بندی روغن عمدتاً زمان تقریبی درج می‌شود، اما باید توجه داشت که زمان تعویض بستگی زیادی به شرایط استفاده از روغن دنده دارد، دستگاه‌هایی که در معرض آلودگی زیاد، روغن دنده باید سریعتر تعویض شود.


نکات مهم هنگام خرید روغن دنده صنعتی


متاسفانه روغن های دنده تقلبی با برندهای شرکت های معتبر وارد بازار شده است و در خرید روغن دنده صنعتی باید به این موضوع توجه کنید و به همین دلیل توصیه می شود از خرید روغن های تقلبی خودداری کنید، بهتر است خرید خود را از معتبر انجام دهید. مغازه ها دادن


قبل از خرید روغن دنده صنعتی و سپس خرید حتما نیاز دستگاه خود را بسنجید. با توجه به قیمت بالای روغن ها، نیازی به استفاده از روغن های بسیار گران قیمتی که برای ماشین آلات بسیار بزرگ و سنگین برای ماشین های معمولی ساخته شده اند نیست. .


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی تخصصی و معرفی مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]